8 Kasım 2017 Çarşamba

Çikalatalı Fıstıklı Toplar


Bazen dur diyorum kendime..!!! Ama sadece 3 sn. sürüyor ve atlı kovalıyormuş gibi koşturuyorum hayata...Keyifçi insanı değilim, aslında çok özenirim ama başaramadım...

Her neyse bu toplar tam işleri bitirmiş oturacakken aklıma tatlı düştü...Hem pratik hemde elimizdeki malzemeleri değerlendirilmek adına yapılan bir tatlı...

Gerçekten süper ötesi fıstığın bu kadar güzel lezzet verebileceğini düşünmedim.Kahvenin yanına pek 
çok yakışıyor benden söylemesi..:)



Malzemeler

1 paket kakaolu petibör bisküvi
1 paket negro bisküvi
1 paket burçak bisküvi
8 tane kuru kayısı (Farklı kuru meyvelerde kullanılabilir)
150 gr. fıstık 
1 yumurta akı
100 gr. krema
80 gr bitter çikolata (benmari usulü soğutulmuş)
2 kaşık nutella

Topları Bulamak İçin;

 100 gr. sütlü çikolata 





Önce kayısıları 5 dakika suda bekletin ve ince ince doğrayın.Daha sonra çikolataları benmari usulü ertin ve soğumaya bırakın.

Tüm bisküvileri robotta un haline gelene kadar parçalayın ve geniş bir kaba alın.

 Çikolata,krema,yumurta akı ve fıstık parçasını ekledikten sonra hafifçe yoğurun.En son kayısıyı ekleyip karıştırın.

Yağlı kağıt serilmiş tepsinize,ceviz büyüklüğünde hamuru yuvarlayın.Daha sonra buzdolabına kaldırın.

Siz o sırada bulamak için sütlü çikolatanızı benmari usulü eritin ve oda sıcaklığına gelmesini bekleyin.Bisküvi toplarını çatal yardımıyla çikolataya bulayıp tekrar yağlı kağıdın üzerine dizin.
Ben benmari usulü erittiğim bitter çikolata ve çikolata parçalarıyla süsledim...İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder